back to top
Mai mult
    0722332542
    Email
    AcasăArticoleOrganizatia de Turism a Irlandei promoveaza 700 de ani de traditie a whisky-ului printr-o noua campanie globala

    Organizatia de Turism a Irlandei promoveaza 700 de ani de traditie a whisky-ului printr-o noua campanie globala

    Organizatia de Turism a Irlandei a lansat o campanie de promovare captivanta, dedicata celebrarii traditiei whisky-ului irlandez, care dateaza de 700 de ani. Campania pune in lumina tehnica distilarii, utilizarea ingredientelor locale, peisajele spectaculoase ale tarii si comunitatile care au contribuit la conturarea povestii whisky-ului irlandez de-a lungul secolelor.

    Turismul tematic legat de whisky cunoaste o crestere remarcabila, cu peste 30 de distilerii de pe intreaga insula care isi deschid portile vizitatorilor pentru tururi ghidate, experiente imersive si evenimente speciale. Conform datelor oferite de Irish Whiskey Association, in 2023, peste 800.000 de turisti au explorat distileriile de whisky din Irlanda. Noua campanie are drept obiectiv atragerea unui numar si mai mare de vizitatori, invitandu-i sa descopere traditiile bogate ale distilarii din aceasta regiune. In centrul campaniei se afla un videoclip care surprinde esenta culturii whisky-ului irlandez prin imagini din locatii emblematice. Printre acestea se numara istorica distilerie Bushmills – cea mai veche distilerie autorizata din lume, distileria Teeling Whiskey din Dublin, Midleton Distillery Experience si Titanic Distillers din Belfast. Videoclipul va fi distribuit pe scara larga pe platformele digitale si de socializare ale Organizatiei de turism a Irlandei, invitand publicul din toata lumea sa se lase vrajit de magia whisky-ului irlandez.

    Elmagh Killeen, directorul departamentului de Brand & Marketing Communications al Tourism Ireland, a subliniat bogata mostenire a insulei Irlanda in arta distilarii: „Insula Irlanda are o traditie remarcabila in distilare, ce dateaza de peste 700 de ani, de la «Cartea Rosie din Ossory», manuscrisul din 1324 care mentiona pentru prima data «aqua vitae», adica «apa vietii». Aceasta a evoluat in limba irlandeza in «uisce beatha», iar ulterior a devenit «whisky», asa cum il cunoastem astazi. Campania noastra celebreaza aceasta istorie fascinanta, promovand Irlanda ca o destinatie turistica de top in lumea whisky-ului.”

    In cadrul campaniei, Tourism Ireland colaboreaza cu atractii si experiente dedicate whisky-ului, in parteneriat cu Irish Whiskey Association. Scopul este de a prezenta nu doar produsul, ci si oamenii, peisajele si procesul de distilare care transforma whisky-ul irlandez intr-un simbol al patrimoniului cultural. Campania vizeaza in mod special atragerea turistilor din 2025 si ulterior, fie ca sunt pasionati de whisky sau pur si simplu curiosi sa exploreze o parte esentiala a culturii irlandeze.

    Va invitam si pe dvs sa alegeti una din ofertele de excursii in Irlanda pentru a descoperi o tara plina de personalitate.

     

    Sursa foto: Pixabay

    Ultimele articole

    Vacante in Tunisia – ce sa vizitam?

    Vacante in Peru – 8 curiozitati si 5 experiente de neratat

    Vacante in Argentina – 7 curiozitati si 5 experiente inedite

    Vacante in Egipt – curiozitati si experiente memorabile

    Vacante in Maroc – 15 curiozitati si 4 experiente de neratat